//
you're reading...
Magazin

Karan:”Hayalim sinemada rol almak”


Saba Tümer´in HABERTURK´teki programına konuk olan Ümit Karan´ın hayalinde sinemada oynamak olduğu ortaya çıktı.

G.Saraylı Ümit Karan, sinema filmlerinde oynamak istiyor. Saba Tümer’in HABERTURK’teki programına konuk olan Ümit Karan’ın hayalinde sinemada oynamak olduğu ortaya çıktı.

“Kameranın önünde olmak güzel bir şey” diyen Ümit Karan’a, Saba Tümer “Beraber program yapalım istersen” teklifinde bulundu. Ancak Ümit Karan, asıl hayalinin sinema olduğunu anlatarak şunları söyledi:

“Ben daha çok sinema filmlerini tercih ediyorum. Bazı teklifler daha önce aldım. Şimdi de çok güzel bir teklif aldım bir yerden. Açıklamak istemiyorum ama hakikaten düşünüyorum oynamayı.”

Tartışma

One thought on “Karan:”Hayalim sinemada rol almak”

  1. cok komık yha ümit karan kim sinemada oynamak kim hehehe

    Posted by arif | Temmuz 18, 2008, 7:24 pm

Bir Cevap Yazın

