//
you're reading...
Magazin

“SAÇLARIMDAKİ ÇİZİKLERİN BİR ANLAMI VAR”


Volkan Demirel özel hayatına dair önemli açıklamalar yaptı. Volkan ne zaman evlenecek? Saçlarını neden kestirdi?

Volkan Demirel özel hayatına dair önemli açıklamalar yaptı. Yaşının ilerlemesinden dolayı jöleyi bıraktığını söyleyen Volkan kendisine gelen tepkiler yüzünden bu kararı almadığını söyledi. Farklılık olsun diye yeni bir imaj tecih ettiğini söyleyen milli kaleci saçlarında bir dönem iki çizik olduğunu bunlardan bir sebepten dolayı vazgeçtiğini söyledi. O çiziklerin bir anlamı olduğunu da sözlerine ekleyen Volkan “O çiziklerin bir anlamı vardı. Bunu bilen biliyor ama ben açıklamak istemiyorum. Ama daha sonra geçti ve ben de çizikleri yok ettirdim” dedi.

 Maçlarda boğazlı bir kazak giymesini beni havaya sokuyor ve bana yakışır diyerek açıklayan Volkan evlilik hakkında ise şu açıklamaları yaptı: “Antalya kampında bekarlar olarak yalnız takılıyoruz. Benim daha yaşım ufak. Ciddi bir ilişkim yok. Aradığım insanı bulunca evlenirim. Çocuk sevgim de var. Hepsıni çok seviyorum. Kız kardeşim de var. Evlenmeyi de çocuğum olsun diye istiyorum. Yaşım büyümeden baba olmak istiyorum”

Tartışma

14 thoughts on ““SAÇLARIMDAKİ ÇİZİKLERİN BİR ANLAMI VAR”

  1. ya volkanım bnm yaaaaaaaaaaa çok sewiorum aşığım onaa!!!!!!!!

    Posted by edda | Temmuz 5, 2008, 5:21 pm
  2. O BENIM ASKIM SADECE BEIM AY NE TATLI BIRI JA ASIKIM BEN ONA JA ASKIM NE BILLYIORMUSUNUS

    Posted by RABIYA | Temmuz 23, 2008, 1:56 pm
  3. acfaba çizgilerin anlamı nee?

    Posted by ipek erdemli | Eylül 20, 2008, 5:57 pm
  4. volkan seni tahmin edemiycegin kadar cooook ama cooook seviyorummmm….cok tatlisin askim
    volkan seni tanimayi cok istiyorum…insallah birgün biryerde özel olarak görüsürüm seninle…

    Posted by Crunkii_B | Ekim 1, 2008, 9:13 pm
  5. anlamı ne ki????:S

    Posted by edda | Ekim 18, 2008, 11:49 pm
  6. seni çok seviyorum aşkımmmmmmmmmmm seni en çok ben seviyorum o iki çizginin anlamı biri ben biri volki

    Posted by sevda | Kasım 4, 2008, 3:09 pm
  7. volkan senin hastanım lütfen arsenale gitme aşkımsın

    Posted by özlem | Kasım 12, 2008, 4:08 pm
  8. senin kadr karizmatik birini görmedm

    Posted by özlem | Kasım 12, 2008, 4:09 pm
  9. seni pembe düşlerimde gördüm vuruldun aşkım

    Posted by anti gs | Kasım 24, 2008, 1:50 pm
  10. volkan allah seni bos vaktinde yaratmıs olmaz böyle sey:seni seviyorum

    Posted by derya | Kasım 26, 2008, 3:53 pm
  11. Volkan abi neden aciklamadi o ciziklerin anlamini yaw… merak eddim simdi😀
    VOLKAN NR.1 Kalecilerden=)

    Posted by Sölemiyorum | Mayıs 20, 2009, 3:44 pm
  12. ahhhhhhhhhhhhhhhh VOLKAN ahhhhhhhhhhhhhhh ömrümü yedin seni birkere görsem neolurrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    Posted by ırmak | Eylül 27, 2009, 3:07 pm
  13. SENİ ÇOK SEVİYORUM.

    Posted by ırmak | Eylül 27, 2009, 3:09 pm
  14. kısa saçli daha yakışıklı hiç süphesiz

    Posted by leon | Ekim 9, 2009, 6:03 pm

Bir Cevap Yazın

