//
you're reading...
Euro 2008

Gökhan Zan Turnuvayı kapattı, Servet İsviçre’de yok!


Portekiz maçında sakatlanan Gökhan Zan’ın Euro 2008 serüveni noktalanırken, Servet’in İsviçre maçında oynayamayacağı kesinleşti

Portekiz maçında sakatlanarak yerini Emre Aşık’a bırakan Gökhan Zan’ın turnuvayı kapattığı, Servet Çetin’in ise İsviçre maçında oynayamayacağı, ancak Çek Cumhuriyeti sınavına yetişebileceği belirtildi.
Portekiz maçının ilk yarısında girdiği bir ikili mücadelede sol dizinden sakatlanan ve 90 dakikayı tespit bandajıyla tamamlayan Servet Çetin’in iç yan bağlarında esneme olduğunu ifade eden sağlık ekibi, aynı şekilde ikinci yarıda oyunu terk etmek durumunda kalan Gökhan Zan’ın da sol diz iç yan bağlarında zorlanma tespit edildiğini açıkladı..

Bildiğiniz ServetÖzellikle Servet’in maçın başında sakatlanmasına rağmen oyunu terketmemesi doktorları bile şaşkına çevirdi. Servet sakatlığının maç sonuna kadar kendisini çok rahatsız ettiğini söylerken, “Aslında oyundan çıkmalıydım. Ama devam ettim. O durumda oynamam zordu. Rahat hareket edemiyordum. Hata yaptım. Belki de ayağım daha kötü oldu. Üstelik risk de aldım. Eğer bir hata yapsaydım, büyük eleştiri alabilirdim. Çıkmam daha doğru olurdu. Şimdi düşünüyorum da keşke çıksaydım. Ama yapamadım. Oynamak istedim” dedi.

 

Emre ve Hakan’da sorun yok

Bu arada, sol ayak tarak kemiğine bir darbe alan Emre Belözoğlu ile sağ ayak bileğinde ezik olan Hakan Balta’nın ise İsviçre maçında hazır olabileceği ifade edildi.

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

