//
you're reading...
Türkiye

Volkan Şampiyonlar Ligi’nde haftanın en kötüsü


İspanyol spor gazetesi Marca, Şampiyonlar Ligi’nde salı ve dün yapılan maçlar sonrasında haftanın en iyi ve en kötülerini seçerken, Fenerbahçe’nin kalecisi Volkan Demirel “en kötü futbolcu” olarak gösterildi

volkandemirelGazete, “Fenerbahçe’yi cezalandıran bir kaleci” başlığı atında listenin en altında yer alan Volkan için, şu yorumu yaptı:

“Hiç şüphe yok ki Luis Aragones’in Fenerbahçesi çok iyi bir dönemden geçmiyor. Türk liginde hemen hemen opsiyonsuz, Şampiyonlar Ligi’nden elendi ve neredeyse UEFA’nın da dışında. Ama bu durumun en büyük suçlularından biri kaleci Volkan Demirel. Porto’nun attığı ilk goldeki hatası inanılacak gibi değil. Ve bu, bu sezonki ilk hatası değil. Salı günkü gibi daha neler var!”

Marca ayrıca, Şampiyonlar Ligi değerlendirmesinde Fenerbahçe’nin teknik direktörü Luis Aragones’in Türk basını tarafından İspanyol futbolcu Daniel Güiza ile ilgili sorulara maruz kaldığını da yazarak, Aragones’in, “Güiza golcü ama şimdi golü bulamıyor” dediğini belirtti.

İspanyol gazetesi, Şampiyonlar Ligi’nden elenmenin ardından Aragones’in çok yoğun bir baskı altında olduğunu ileri sürdü. Öte yandan Marca, Şampiyonlar Ligi’nde haftanın en kötü ismini UEFA Başkanı Michel Platini olarak gösterdi. Atletico Madrid’in PSV Eindhoven’ı 2-1 yendiği maçı seyircisiz oynamasından dolayı Platini’yi sert dille suçlayan gazete, manşetini de “Al bakalım Platini!” şeklinde attı.

Tartışma

19 thoughts on “Volkan Şampiyonlar Ligi’nde haftanın en kötüsü

  1. Volkanın performansı bu aralar çöküşde, aslında çok iyi bir kaleci ama futbolda böyle şeyler oluyor işte

    Posted by Veysi | Kasım 27, 2008, 3:28 pm
  2. mrb volkan bey kaleci çok kötü istanbul b.b.:2-fenerbahçe:0 ve alex ve güzia odasın gitti. çok üagüm

    Posted by burak koca | Şubat 20, 2009, 12:44 pm
  3. antep büyüksehirde a takımda oynuyorum 1.90 boyunda 1992 dğumluyum volkan abimi ornek alıyorum cunku cook ii kalecii abimi ornek alarak fener bahcede oynamak nasip olur insallah

    Posted by aslan erhan | Mart 20, 2009, 5:32 pm
  4. dünyanın en iyi kalecileri çok basit goller yerken sorun olmuyorda bi bizim volkanımız mı hata yapınca sorun oluyo

    Posted by nergis | Nisan 3, 2009, 1:45 pm
  5. sana hayranm bu dnyada senin kadar oynayan becerikli olan bi kaleci yok akmmmmmmmmmm

    Posted by azra | Nisan 3, 2009, 4:20 pm
  6. ben volkanı çok seviyom sırf volkan için fenerbahçeli yim

    Posted by buket | Nisan 12, 2009, 2:35 pm
  7. ben gs liyim ama volkannı çok begeniyorum hele o kaslarını sırf onun için fb maçlarını izliyorum çok yakışıklısın volkanımm ceydamış özlemmş boşver ben zaten mss turkeylık kızım senni severim benden çok seveni döverimm mucck sende bana msj yazn olur

    Posted by kudret | Nisan 23, 2009, 11:35 am
  8. arkadaşlar isterseniz ben size volkan demirelden imza alabilirim

    msn:hepsi_485_gs@hotmail.com

    Posted by begüm | Mayıs 8, 2009, 12:32 pm
  9. ben seçil: artiste bak be….
    ben derya :hastasıyım

    Posted by derya ve seçil | Mayıs 13, 2009, 9:59 am
  10. sana aşığım seeeeeeeeeeennnnnnnnnnnniiiiiiiii ççççççççoooooooook

    Posted by hilal | Haziran 2, 2009, 12:04 pm
  11. aslanım volkan sen tam gaz ilerle. sen gelmiş geçmiş en ii kalecilerden bir tanesisin. seni çooooook seviyor ve güveniyoruz.

    Posted by 123 | Haziran 3, 2009, 7:17 pm
  12. VOLKAN DEMİREL ÇOKKKKKKK İYİ VE GÜZEL BİR KALECİ SENİİİİİİ ÇOOOOOOOOOOK SEVİYORUZ BİZE ÜLKERDEN SİZİNLE VE FENERBAHÇALİ FUTBOLCULARLA TANIŞMA ŞANSI GELMİŞTİ SEMİH,EMRE,BABACANNN….BİRTEK SENLE TANIŞAMADIM CANIM KALECİ VOLKAN CEREEN SELOĞLU UMUT GÜL SANA SAYGILARINI YOLLAR….

    Posted by caren umut | Haziran 6, 2009, 6:34 pm
  13. VOLKAN BENIIM
    SENI COK SVIYORUM YAAA
    VOLKANA LAF ATAN GEBERSIIN
    LAF ATTANDA KISGANCLIKDAN ÖLE YAPIYO
    AMA VOLKAN BITANEDIRR

    Posted by özge | Haziran 20, 2009, 10:35 pm
  14. seviyorum seni yaaaaaaaaaaaaaaaa taparım sana

    Posted by semra zehra | Temmuz 11, 2009, 12:40 pm
  15. volkan sana aşıgımmm seni çok seviyorum çok yakışıklısınn off yha seni bi görebilsemm ve güzelde oynuyosun başarıların davamını dilerimm cnm:..

    Posted by sevde | Eylül 6, 2009, 11:32 am
  16. Türk futbolu hakkinda neler biliyor Platini?fransiz bir ibnedir o,tabiki Volkan iyi bir kaleci Fenerbahçe´yi sevmiyorum ama bu önemli değil aslında,Platini bu konuya katılmamalıydı,Volkan Demirel e hayranım,ona benzediğimi arkadaşım bana dedi.

    Posted by leon | Ekim 9, 2009, 5:55 pm
  17. volkan sen çok yakışıklısın aşkım? seni çok ama çok seviyorum? seni herşeyden çok seviyorum aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    Posted by sibel | Kasım 6, 2009, 6:02 pm
  18. fener bahçeliyim alex ve volkanı çokkkkkkkkkkkkk
    seviyorum salatasaray ve fener
    maçlarında fenere iyi şanslar ve alex’ e iyi gol ler

    Posted by aliye | Mart 30, 2010, 4:54 pm
  19. ICH FINDE FENER IST DIE BESTE WIRD AUCH SOO BLEIBEN
    WIR HABEN YA AUCH EIN SPRUCH EN BUYUK ALLAH GALATAYA YALLAH BESIKTASA KIS KIS FENERRE ALKIS

    Posted by azra | Haziran 25, 2010, 2:27 pm

Bir Cevap Yazın

