//
you're reading...
Avrupa&Dünya

Dünya Messi’ye, Messi Arda’ya hayran!


Barcelona’nın Arjantinli yıldızı Lionel Messi, Galatasaray’ın milli futbolcusu Arda Turan’ın yaşıtları arasında yıldız diyebileceği birkaç isimden biri olduğunu belirterek, “Play Station’da futbol oynarken onu takımıma muhakkak alıyorum” dedi.

La Liga ekiplerinden Barcelona’nın Arjantinli süper yıldızı Lionel Messi, Arda Turan hakkında çarpıcı açıklamalarda bulundu.

Messi, Türkiye’de en çok beğendiği yıldızın Arda Turan olduğunu söylerken; genç futbolcu, “Şüphesiz Arda. Hem Galatasaray’da hem de milli takımda birkaç kez izledim. Çok yetenekli bir yıldız olduğunu düşünüyorum. Avrupa’da birçok takımın onu istediğini okudum ve duydum. Haksız değiller.

Play Station’da futbol oynarken onu takımıma muhakkak alıyorum. Yaşıtlarım arasında yıldız diyebileceğim birkaç isimden biri. İspanya Ligi’nde olmasını isterim. La Liga birçok yetenekli oyuncunun forma giydiği bir lig ve Arda da burada oynamayı fazlasıyla hak ediyor” ifadesini kullandı.

“KAZANMAK SİZİN HAKKINIZDI”

EURO 2008’de en beğendiği takımlardan birinin Türkiye olduğunu kaydeden Messi, “Özellikle geriye düşmelerine karşın hiç pes etmemeleri benim için büyük sürprizdi. Bu tür turnuva karşılaşmalarında geriye düşünce toparlamak çok zordur. Ama Türkiye en iyi oynadığı maçı ise kaybetti. Almanya karşısında kazanmak sizin hakkınızdı. Ancak futbol böyle bir oyun işte. Kötü oynar kazanırsınız iyi oynar kaybedersiniz.

“İSPANYA İYİ TAKIM AMA…”

O maçı almış olsaydınız finalde İspanya’yı da yenerdiniz. Çünkü yaratıcı oyuncularınız ve iyi bir kenar yönetiminiz var. Fatih Terim ismini son yıllarda sık sık duyuyorum. Çek Cumhuriyeti ve Hırvatistan maçlarında geriden gelip kazandınız. Ki bu iki takım da üst düzey kalitede ekipler.

İspanya’daki maçı kazanırsanız hiç şaşırmam. İspanya Milli Takımı en forma dönemlerinden biri yaşıyor. Ama her takım yenilebilir. Bunu siz de biliyorsunuz. Umarım iki maç da futbol adına izleyenlere zevk verir” diye konuştu.

“BARCELONA’DA KALACAĞIM”

Messi, kendisine gelen transfer teklifleriyle ilgili olarak, “O işlerle aynı zamanda menajerim olan babam (Jorge Messi) ilgileniyor. Futbolumun etkilenmemesi için bana yansıtmıyor. Barcelona beni yetiştiren ve bugünlere gelmemi sağlayan kulüp. Bu konuda biraz duygusalımdır, realist değil. Bu kulüple birçok başarı kazandım. Mutluyum ve beni kovmadıkları sürece Barcelona’da kalmaya niyetliyim” şeklinde konuştu.

“BEN MARADONA OLAMAM”

‘Kendini Maradona’nın veliahtı gibi görüyor musun?’ sorusuna ise Messi, “Hayır görmüyorum. Maradona futbolun gelmiş geçmiş en büyük ismidir. O Arjantin’de bir ilahtır” yanıtını verdi.

Messi, “İspanya’da şampiyonluğa oynayan bir takımdasınız. İlgi elbette çok güzel bir şey. Ama zaman zaman normal bir insan gibi sokakta gezmeyi, oturup bir yerde kahve içmeyi çok özlüyorum. Bunu ünlü bir futbolcu olunca yapabilmeniz imkansız. Bazen kendi kendime ‘Keşke normal bir insan olsaydım’ dediğim oluyor. Futbolu şöhret olmak için seçmedim, futbola aşık olduğum için seçtim.”

GALATASARAY VE FENERBAHÇE

Genç yıldız, Fenerbahçe için “Geçen yıl Inter’i yendikleri maçın özetini izlemiştim. Roberto Carlos ve Güiza’nın F.Bahçe’de oynadığını biliyorum” diye konuşurken; Galatasaray’a dair de şu yorumu yaptı:

“UEFA Kupası’nı aldıklarını biliyorum. Bu önemli bir başarı.”

Villarreal’de forma giyen milli futbolcu Nihat Kahveci’yle ilgili olarak da Messi, “Nihat, Türkiye’nin tanınmasında çok etkili oldu. Onun La Liga’ya gelmesinin ardından Türkiye hakkında pek bir şey bilmeyen futbol dünyası Nihat’ın sayesinde gözünü ülkenize çevirdi.

Her şeyden önce sahada son derece pozitif bir oyuncu. Kazanma hırsı yüksek. Forvet oynamasına karşın duran topları son derece etkili. Şanssız sakatlıklar yaşadı, ama oynadığı zamanlarda büyük başarılara imza attı. Sociedad’ta Kovacevic ile birlikte takımın başarılı olmasına büyük katkı sağlamıştı” ifadelerini kullandı.

Tartışma

5 thoughts on “Dünya Messi’ye, Messi Arda’ya hayran!

  1. bbbbbbbbrrrrrrrrrrrrrrrrrrrravo be mmmmmessssi sana katılıyorum seninle birlikte ve aradya la oynamayı çok istiyorum

    Posted by burakan31 | Nisan 24, 2009, 8:03 am
  2. messi bence çok doğru sölüyo bende ardayı çok beğeniyorum ve ben bu dünyada messi den başka iyi bir futboolcu görmedim

    Posted by ercan | Nisan 25, 2009, 2:11 pm
  3. Messi benim hayatımda gördüğüm en yetenekli oyuncu.Messi’nin yaptığı o müthiş çalımlar herkesi şaşırtıyor.Ben Karşıyaka Spor Klübünde(K.S.K.)oynuyorum,hocam bana Lionel Messi stiliyle oynadığımı söledi.Messi benim en sevdiğim futbolcu ve en sevdiğim takım BARCELONA…

    Posted by yiğitcan | Mayıs 25, 2009, 11:41 am
  4. Bencede Dünyanın en iyi futbolcusu Messi Ama Ronaldoda onun kadar olmasada o da iyi bir futbolcu.Büyüyünce Messi Gibi Olmak İstiyorum Hatta bazı arkadaşlarım beni oynayış stilimden messiye benzetirler… BARÇA-MESSİ. OLAY BUDUR😀

    Posted by LioneL BaRıŞ | Haziran 26, 2009, 8:33 am
  5. tek Asqm ToRReS❤
    I Love You ToRReS =)

    Posted by Gizem | Temmuz 18, 2009, 6:17 pm

Bir Cevap Yazın

